Užsakytas prekes galime siųsti paštu arba per Omniva ir LP Express paštomatus.
Jei pasirinkote siuntimą per paštomatą, prekes išsiųsime per 1-2 darbo dienas.
Jei pasirinkote siuntimą paštu, prekes išsiųsime per 2-3 darbo dienas.
Kai išsiųsime Jūsų prekę nurodytu adresu, gausite prekės sekimo/siuntos numerį.
Jį išsiųsime elektroniniu paštu, nurodę laiško pavadinimą – „pastaba“.
Nuo tada dėl siuntos reikėtų kreiptis ne į parduotuvę, o sekti ją pasirinkto siuntėjo puslapyje.
Priklausomai nuo pasirinkto siuntimo būdo, prekę galite sekti šiuose puslapiuose į pateiktą laukelį įrašę siuntos numerį:
Jeigu sistema neranda Jūsų siuntos kodo, priežastys gali būti šios:
1. Jei tai pašto siunta, galbūt ji dar nepasiekė skirstymo centro ir kodas dar nepasirodė sistemoje;
2. Jei tai siunta paštomatu:
– Jei gavote siuntos kodą, bet negavote laiško, kad siunta jau išsiųsta, tuomet siunta dar tik paruošta išsiuntimui ir jos sekti sistemoje dar negalite;
– Jei gavote siuntos kodą ir patvirtinimą, kad siunta išsiųsta, tačiau vis tiek jos nerandate, gali būti, kad siuntą padavėme tiesiai kurjeriui ir reikia sulaukti, kol ji pasieks skirstymo centrą.
ATSIĖMIMAS KRAUTUVĖLĖJE
Prekes galite atsiimti mūsų krautuvėlėje (Kalvarijų g. 8, Vilnius), užsakyme pasirinkę pristatymo būdą „Atsiėmimas krautuvėlėje“. Užsakymų nesurenkame, kol negauname apmokėjimo. Jei norite prekes apmokėti krautuvėlėje, informuokite mus apie tai pastaboje prie užsakymo.
PREKIŲ KREPŠELIS
Jeigu įdėjote prekę į krepšelį, tai dar nereiškia, jog prekė yra rezevuota. Prekė rezervuojama tik tada, kai atliekamas apmokėjimas, tad kol prekė yra krepšelyje ją gali nupirkti ir kitas pirkėjas.
Atlikau užsakymą, tačiau noriu papildyti krepšelį, ką daryti?
Jeigu jau padarėte užsakymą, pasirinkote siuntimo būdą, tačiau nutarėte pridėti dar vieną prekę(-es), suformuokite naują užsakymą ir pasirinkite pristatymo būdą „Atsiėmimas krautuvėlėje“ (tuomet nereikės dar kartą mokėti už siuntimą) ir pastaboje nurodykite, prie kurio jau suformuoto užsakymo pridėti šias prekes.
Ar galima atšaukti jau suformuotą užsakymą?
Jei prekių krepšelį jau apmokėjote, tačiau norite atšaukti užsakymą, iš karto informuokite mus apie tai telefonu: +37060874939.
Jei norite atšaukti užsakymą, kai jį jau išsiuntėme, reikės apmokėti prekės grąžinimo išlaidas (siuntimą paštu arba paštomatu).
PREKIŲ SIUNTIMAS Į UŽSIENĮ
Prekes siunčiame į visas pasaulio šalis pagal sutartas sąlygas.
Jeigu norite prekes siųsti į užsienį:
1. Suformuokite norimą prekių krepšelį;
2. Pasirinkite funkciją „Atsiėmimas krautuvėlėje“, tačiau prekių neapmokėkite.
3. Pastabose nurodykite, į kokią šalį norėtumėte siųsti prekes.
4. Kai paskaičiuosime siuntimo kainą, išrašysime sąskaitą ir išsiųsime ją elektroniniu paštu.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS
Jei gavote brokuotą prekę arba ji neatitiko Jūsų lūkesčių, ją grąžinti galite per 14 dienų nuo siuntos gavimo dienos. Galite atnešti prekes į krautuvėlę (su savimi turėkite informaciją, kuri mums leistų patvirtinti jūsų pirkinį, pavyzdžiui, kvitą, sąskaitą-faktūrą ar užsakymo patvirtinimą) arba grąžinti jas paštu/paštomatu, prieš tai susisiekę su mumis žemiau nurodytais kontaktais:
Jei prekės grąžinimą patvirtinome ir nutarėte grąžinti prekes paštu arba paštomatu, tvarkingai supakuokite grąžinamas prekes ir pridėkite pirkimo dokumentą. Jei prekė brokuota, siuntimą apmokės krautuvėlė, kitais atvejais prekės grąžinimą apmoka pirkėjas.
Pinigai bus grąžinti į Jūsų banko sąskaitą per 5 darbo dienas po to, kai gausime Jūsų siuntą.